Orientering

Tjena tjena. Jag kom hem från skolan för ett tag sen. Vi fick sluta tidigare pga att de spränger. Vi kommer sluta skolan vid tre tiden varje dag som de ska spränga, najs :) På orienteringen idag tog jag de två sista kontrollerna jag behövde ta för att få godkänt, så nu slipper jag orientera på fritiden! På onsdag har vi orienteringsdag och jag kommer nog dö..förra året var jag, emsson och erik 1 kontroll ifrån att få VG...den här gången ska vi fan klara MGV!...eller ja, iaf försöka :p Min störda idrottslärare tycker att orienteringen är jätteviktig vilket suger. Jag tror inte att någon elev i skolan gillar Annika, alla hatar henne! Ska äta tidig middag nu och sen åka till dansen. PUSS!



Var jag den enda som missade att det var säsongspremiär för Gossip girl igår? I tidningen stog det att det bara var repris...attans då :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0