Kommer aldrig undan

Nu har jag gått och blivit sjuk igen! :( Huvudet dunkar och halsen är svullen. Det är otroligt hur dåligt immunförsvar jag har egentligen. Det var bara ungefär en månad sen jag var sjuk och precis när jag absolut inte får bli sjuk, blir jag såklart det. Suck! Jag kommer aldrig kunna vara med på orienteringsdagen imorgon och kuta runt i skogen hela dagen, så jag får istället orientera nästa vecka och kanske helt själv...usch jag orkar verkligen inte!! Jag har fått att det hugger till i hjärtat ibland också, jätteläskigt..


Ja så resten av dagen/kvällen ska jag bara försöka krya på mig. Titta på film, plugga till So provet på fredag och vila. Jag har ätit en fruktsallad och druckit flera koppar grönt te till mellis, mums! Nu ska jag proppa i mig vitaminer och naturläkemedlet esberitox. Hejdå!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0