Mycket att se fram emot

Middagen igår var nice :) Vi har har bestämt att försöka få ihop alla vi barn i striberg gänget (jag vet att det låter töntigt men det går inte att säga något annat) och åka nånstans tillsammans snart. Det vore as roligt! För er som inte känner till "striberggänget" så kan jag kortfattat berätta att vi var några familjer som delade på ett stort landställe förut, som hette striberg. Alla familjer brukar ses då och då, bland annat under nyår och midsommar. Det är så roligt att många av oss barn fortfarande träffas och står varandra nära :) En mindre rolig sak hände också igår. Min lillebror som är nio hamnade på akuten. Han hade hoppat från en gunga, landat fel och fått åka ambulans till akuten. Det var som tur var inget allvarligt mer än att hade fått hjärnskakning, stackars liten! :( Han mår mycket bättre nu iaf. Skönt.

Imorgon ska jag först träffa yasmine och jenny över en lunch vid två tiden. Vi ska prata lite mer om höstlovet när vi ska till muskö och även utlandsresa nästa sommar om det blir av. Senare är det planerat middag på restaurang Primo vid odenplan med ellinor, ida, yasmine och jag. Myspys!
På söndag ska jag försöka hinna gå på stan och shoppa lite smått innan dansen. Det behövs! :)
Ja det är väl planerna för helgen, ikväll får jag se hur det blir. Jag känner mig inte helt frisk men vill ändå dra ut ;) PUSS!

Jag bjussar på en bild från midsommar hos oss för några år sen med stribergarna, haha!

På bilden: Filip, Amanda och Isabelle, Adrian, Chantal och Nathalie.


Kommentarer
Postat av: yasmine

det där är inte chantal! jag trodde också det men hon stiter på en annan plats och hade lugg! de tär någon tattarunge som har smygit sig in!

2008-10-10 @ 17:56:28
URL: http://yasminea.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det inte filip olde?hahah

2008-10-10 @ 20:31:59
Postat av: felicia

haha, jo det är filip olde. Yasmine det är visst chantal, hon har väl bara satt upp luggen?

2008-10-11 @ 16:27:05
Postat av: Beatrice Fabricius

haha söt Philip Olde :D

2008-10-13 @ 16:11:23
Postat av: tilda

nej söööt

2008-10-15 @ 15:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0