En glad Felicia

Jahapp så var det måndag igen, igår hittade jag ett par nya tights, ett par jeans (som jag har lämnat tillbaka pga min jobbiga köpångest :p) och nya underkläder. Bland annat guldvit bh och trosa från H&M, ett par sloggi hipsters och hanky panky trosa i den nya färgen vinröd. Älskar hanky panky och den nya färgen är riktigt höstfin. Något som jag inte hittade var en korsett. Min kusin ska ha sin 18-års fest snart i Örebro och temat är Playboy! Piini säger jag bara...var hon tvungen att välja det, haha. Då tänkte jag i alla fall ha en korsett som man dessutom kan använda på halloween till min pennkjol. Men det finns ju ingen snygg nånstans? Vill inte ha en vanlig tråkig svart eller vit..någon som vet var jag kan hitta en?
Men nog om underkläder. Nu ska jag ta en kopp chai latte och försöka få i mig tidig middag innan jag åker till dansen. Det blir så jobbigt med middagen på de dagarna jag tränar, antingen får jag äta jättetidigt eller sent när jag kommer hem..aja, puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0