Ont

Hej igen. Dagen igår var stöört jobbig. Jag är så glad att jag förhoppningsvis kommer slippa orienteringen nu! Vi tog iaf kontroller så vi fick lite över godkänt så jag är nöjd. Blev rätt irriterad på lärarna bara som inte hade kollat upp att alla kontroller fanns kvar...Jag vrickade foten under ett tillfälle och senare på kvällen dansade jag två lektioner på den...just då gjorde det inte så ont men nu idag känns den riktigt svullen, ajaj. När vi ändå pratar om dansen kan jag ju berätta att det alltid (oftast) är grymt kul! Jag vet att jag brukar klaga på att jag inte orkar med dansen ibland men saken är den att när man väl har kommit dit så blir man på mycket bättre humör! Dessutom är vår dansgrupp så härlig, jag gillar alla i gruppen jättemycket och vi har alltid kul tillsammans. Jag skulle nog inte klara mig utan dansen :) Nu har jag en hel del saker att stå i, /Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0