Saknar sommaren

Hej hej!
Usch vilket äckligt tråkigt väder det är ute! På bussen hem från fruängen imorse spelades sommartider hej hej...ur radion och utanför är det värsta höst ovädret och regnet öser ner...snacka om att man blir deppig! Igår åkte jag och ida till erik i älvsjö. Det tog ett tag innan vi kom dit men tillslut kom vi fram. Där var det pokerkväll och krök med lite folk, trevligt :) När vi skulle hem gick bussarna helt knasigt, jag skulle vara tvungen att byta buss, pendel och tåg flera gånger för att komma hem. Så det slutade med att jag sov hos ellinor istället.


Nu ska jag snart åka iväg till dansen. Pardansen blev tydligen inställd så jag har bara streeten idag. Jag tycker inte alls om den lektionen, gillar inte koreografierna som vi gör och man lär sig inget nytt..aja, jag måste dit iaf..ska gå och göra iordning lite lunch innan jag drar iväg :) Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0