Lördag

Hallå!
Igår lyckades jag tillslut att övertala emsson att se The dark night på bio. Jag tyckte den var bra och spännande, den var snyggt gjord och hade bra regi. Det enda dåliga var att den var så lång, nästan 3 timmar..However idag sov jag ut till halv 12 då ett samtal från emma väckte mig :p Sen har jag tagit en dusch, ätit brunch och pluggat. Så roligt att plugga på en lördag, jag vet! Jag ska snart gå ut och gå en sväng med mammi, det ska bli skönt att komma ut ett tag. Sen ska vi kolla upp priser för resan till paris :) Igår fick jag hem träningskläderna som jag beställde från newbody, så jag ska prova om de passar också.
Ikväll skulle jag och mamma gått på föreställning egentligen men biljetterna var slut :( Hon har försökt locka mig med god middag och hyrfilm här hemma istället. Jag får se om jag går med på det eller om jag går ut ändå, får se vad jag känner för :) Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0