Shopping

Goddagens gott folk! Slutade kl halv 12 idag (läs: hoppade över sista franska lektionen) sooft! Åkte sen in till stan med Emsson. Jag köpte två söta klänningar från Gina Tricot. Jättesnygga till ett par värmande leggings. På h&m hittade jag en mini, genomskinlig bh-klänning eller vad man nu ska kalla det, haha. Det blir den som jag har på mig på 18-års festen då det ska vara playboy tema. Senare under dagen kanske det kommer förbi en tjej som vill köpa min sss-tröja som jag la ut på blocket. Hoppas att jag äntligen kan få den såld! Ikväll blir det troligtvis bio med Emsson. Vi får se vad det blir för film men det lutar åt Tropic Thunder. Nu måste jag kila, ha en fortsatt najs fredag! :)

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0