Trött men glad!

Tjänare, nu sitter jag och smaskar på en liten bit kladdkaka och en kopp kaffe som yasmines mamma fixade till mig, mums :) Yasmine själv är i duschen. Vi var som sagt och åt lunch med jenny på Sandys vid stureplan. Satt där ett bra tag och pratade om utlandsresan m.m. Om jag nu kan få följa med...det är inte säkert att min föräldrar släpper iväg mig men jag ska nog övertala de! När jag stod och väntade på yasse och pennan innan vi skulle ses, kom det fram en tjej som gjorde en undervisning om mode och ville fråga några frågor. Som tack för att jag svarade på det fick jag en trisslott som jag vann 10 kr på, wohow :p

När yasmine har gjort sig klar ska vi åka till restaurang Därmed pasta vid hornstull. Det blev den restaurangen istället för primo, det gick inte att boka bord där. Vi ska äta middag med ellinor och ida och sen kommer också deras kompis isabelle och joinar oss. Sen får vi se vart kvällen för oss :) Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0