Möte med Eddie Murphy


Jag måste bara berätta om en grej som hände min språklärare Mats, svärmor för ett tag sen. Hon var nämligen i New York. Hon checkar in på hotellet där hon ska bo och ska ta hissen till sitt rum. I hissen står det några mörkhyade, stora, biffiga killar och när hon klivit in i hissen säger en av männen:  -Get down!  Den äldre damen kastar sig ner på hissgolvet och alla börjar asgarva åt henne. I själva verket undrade ju killen om hon skulle åka ner!
När hon ska åka hem till Sverige igen och ska checka ut från hotellet får hon reda på att någon har betalat för hennes vistelse där. Hon har fått ett meddelande där det står: Thank you for one of the greatest laugh of my life /Eddie Murphy
Då har alltså varit en av de killarna i hissen. Haha, så klockrent! Jag vet att det här har spridits och folk har hört liknande historier, (jag har också hört liknande) men min lärare kan intyga att det är sant och att det hände hans svärmor! Kom ihåg var ni hörde det först! ;)

Kommentarer
Postat av: tilda

och dom skulle ta med det i en film också(;

2008-10-07 @ 19:40:12
Postat av: Felicia

ja juste de skulle använda det till en film senare ;D

2008-10-07 @ 19:50:37
URL: http://feliciabervik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0