Felicia Bergvik

Hej alla söta!
Sitter just nu med laptopen i knäet och dricker mitt goda chai latte - te. Resten av dagen kommer spenderas med engelska, so och matte böckerna..shit vad kul jag ska ha! Not. Jag har precis fått massage behandling av mamma, vissa stunder är det jätteskönt och spänningarna i musklerna släpper men ibland är det så obehagligt så jag håller på att börja gråta. Men, men det hjälper ju i alla fall :) Sen ska jag också ladda upp med mycket pasta till middag ikväll för att ha energi tills imorgon. Då ska jag ju göra orienteringsdagen eftersom jag var sjuk förra veckan. Efter det ska jag hem en snabbis, duscha och äta, sen tillbaka till skolan och ha so-prov om världskrigen...jag kommer nog inte orka stanna kvar på några fler lektioner efter det...

Jag blev senast påmind idag av sofia att det är weard att bloggen heter Feliciabervik.blogg.se när jag heter Bergvik i efternamn. Helt ärligt så har jag inte orkat byta blogg och namn när jag såg felet men det kanske är dags nu. Jag har snart haft den här bloggen i ett år så då kan jag ju passa på att starta en ny, jag lovar att ta tag i det så fort jag får tid :) Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0