tisdag

Då var första skoldagen avklarad. Inte nån höjdare direkt! Dessutom försov jag mig (såklart) imorse så jag fick stressa iväg till skolan. Dagen var jättejobbig! Började jobba direkt och fick massa läxor :/ Men jag har bestämt att jag ska börja satsa lite mer på skolan nu. Får se hur det går med det men jag ska iaf försöka :p Känner mig skoltrött redan nu :p haha. men man får väl tänka positivt..vårterminen är ändå rätt chill med sportlov, påsklov och sen sommarlov (a)

Dansen börjar redan på lördag och jag kommer ha 7 lektioner i veckan men det är uppdelat på 4 dagar. Jazz,  modernt, pardans, street 2 ggr i veckan och balett 2 ggr i veckan. Ibland kan det faktiskt kännas som det blir för mycket men det är verkligen jättekul :) Sen har jag anmält mig nu till skidresan till Funäsdalen/Ramundberget. Det är några dansgrupper som ska åka dit. Om jag ska vara ärlig tycker jag inte det är så jättekul att åka skidor, jag åker mest med för att umgås med alla ;)

Imorgon har vi sovmorgon till 10:20! :D Fyfan vad skönt! Istället för idrottslektionen på morgonen så skulle vi bara fylla i vad vi vill göra den här terminen tills imorgon :) Nej nu ska jag försöka slita mig från datorn!

PussPuss!

Kommentarer
Postat av: marrren

haha naw, tacks å mkt ;D visste inte att du bloggade, ska börja läsa din :) puss

2008-01-08 @ 17:14:12
URL: http://marrrren.blogg.se
Postat av: Ida

tack så mycket :D det värmer!

2008-01-10 @ 08:01:25
URL: http://iidosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0