Inte långt kvar..

Vi hade riktigt trevligt igår, om man bortser från den stört patetiska ef-träffen...vi var inte där länge kan jag ju säga. Vill inte ens prata om det, haha. Istället åkte jag, jenny, yasmine amandorna och jossan över typ hela stan. Åkte runt till massa olika ställen under kvällen. När vi skulle åka hem från en kille på söder hade jossan knallat iväg själv och trott att hon kunnat vägen, precis som på malta ;) Men tillslut hittade vi vimsiga jossan och jag åkte med henne hem till Lidingö. Vi kom väl hem vid 3 tiden så det har inte blivit mycket sömn inatt. Nu är jag iaf hemma och ska käka lunch med mammsen när hon dyker upp. Om typ en timme drar jag iväg till dansen, as usual.
Det är nu bara 4 veckor kvar tills höstlovet och det kommer gå hur fort som helst, veckorna bara flyger iväg :)  Wohow!


Kommentarer
Postat av: pennissh

hahahahahahah så typiskt jossan!! :p

2008-09-28 @ 18:46:58
URL: http://pennanskriverblogg.blogg.se/
Postat av: Felicia

haha I know ;)

2008-09-28 @ 20:48:05
URL: http://feliciabervik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0