Ben&Jerrys in my heart

Tjo!
Lunchen med tjejerna var nice :)  Jag, jenny, yasmine och jossan gick till Gooh, tror jag den hette vid stureplan. Jennys stammis ställe. Där hade de nyttig och billig mat och god dessutom, köpte även med mig en extra smothie därifrån, de var sjukt goda. Efter vi hade ätit drog yasmine och jossan iväg men jag och jenny ville inte åka hem. Så vi knatade vidare till Pk-huset och NK. Köpte med mig en stor och gosig svart halsduk och ett par lite varmare tights från Indiska. När vi var påväg mot drottning gatan, (trots att det var galet kallt) köpte vi glass från Ben&jerrys ståndet. Såå gott! :)
Nu väntar jag bara på att päronen ska komma hem från farmors land så jag kan få i mig lite middag. Senare ska jag träffa Ellinor och Daniela, är lite obestämt vad som händer men hoppas på det bästa :) Puss

Bild från malta i somras, half baked har äntligen kommit till sverige :)


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Åh ben & jerrys så gott!

2008-09-14 @ 15:51:21
URL: http://beatricefabricius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0