Take me back

Sprutan gjorde inte alls ont, eller ja det var som en vanlig spruta, inte värre än så :) Men på något konstigt sätt har jag nu ont i min andra arm, inte den som hon tog sprutan i, haha. Jag känner mig halvt förlamad i armen. Knas..Dagens planer är..inga alls! Vilket känns jätteskönt. Det enda jag måste göra är att läsa igenom 2 sidor i so boken och kanske börja med hemkunskaps uppgiften. Kanske tar jag en promenad lite senare också?
Jag skulle verkligen inte banga på jennys geniala idé. Åka till ett varmt land i typ en månad och bara skita i allt, strejka från skolan och leva livet..you wish. Men det var en god tanke :)

Ta mig tillbaka till skolavslutningsdagen, så jag kan få uppleva den bästa sommaren i mitt liv igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0