The dad

Härlig fredag! Jättefint väder och kort skoldag med chill lektioner, skönt! :) Ska försöka göra klart hemkunskapsuppgiften och franska läxan i eftermiddag...Hela den här veckan har jag varit på super bra humör. Jag har iaf haft mer energi än jag brukar ha och det känns riktigt bra! Tror nog att det kan beror på massagen som jag fick av mamma på tisdagen faktiskt. Det var så mycket spänningar som släppte, jag har nästan jämt ont eller är stel. Sen har jag bara varit allmänt glad :)

Kvällen igår med morfar var jätte trevlig. Först åt vi middag på en mysig restaurang och pratade om allt möjligt. Jag kan verkligen prata med morfar. Han förstår bra och han är så ungdomlig i sättet. Sen såg vi föreställningen The dad på maxim teatern. Det var en monolog, alltså när det bara är en person som spelar, som en ståupp komiker. Även fast det var en förhandsvisning var det fullsatt. Jag tyckte att den var jättebra, lite för lång bara. Anyway, jag hade en lyckad kväll!
 
Nu är det i alla fall helg igen, wohow! jag har inte planerat något alls förutom att jag ska äta lunch med jenny imorgon :) Sen har jag dans som vanligt på söndag. Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0