Fruängen v.s segeltorp

Skrev inte igår när jag kom hem för jag var alldeles för trött. Jag åkte in till stan och träffade yasmine som sagt. Vi mötte upp Lisa och åkte för att köpa dricka. När vi sitter på tunnelbanan och är vid fridhemsplan så är det en jävla tattar unge som tar lisas mobil och kutar iväg. Vi ringde iaf polisen direkt så de kommer säkert få tag på honom! Jag åkte hem till torpet igen, träffade på sofia och massa andra vid skolan. Lärarna hade personalfest så vi stog och snackade med min gamla no-lärare som var lite på lyset, haha. Jag träffade på Rickard på bussen och följde med hem till Annie där det var massa folk, trevligt! :)  Krökade där ett tag och sen drog alla till fruängen till en lokalfest. Vi hade inte varit där i mer än 5 min innan det blev bråk. Helt otroligt att det ständigt ska vara bråk mellan fruängen och segeltorp...Ja, det var min fredagskväll det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0