Pissed off!

Just nu är jag så jävla pissed off! Det har jag varit i stort sett hela dagen idag. Det första jag gjorde när jag vaknat var att börja tjafsa med pappa, om helt onödiga saker egentligen men jag bli bara så lack på honom! Så gick jag sur iväg till skolan och den första lektonen vi hade var bild. Då börjar en störd unge i våran klass vid namn samet bråka med läraren. Inget ovanligt alls att han får utbrott och är allmänt cp men så fort han gör något mot en lärare, DÅ är det äntligen dags att fatta att han behöver hjälp? På syslöjden berättar våran lärare Anita en obehaglig sak. Att hennes dotter blivit misshandlad, hennes dotter försökte dessutom ta livet av sig förra året, jätte hemskt verkligen! Usch...
Den sista no timmen vi hade, fick vi reda på att de ska göra en massa sprängningar på skolan eftersom de bygger om. Vi ska utrymma skolan 3 ggr per dag (en sprängning tar 30min) i två veckor, men vi får inte gå hem utan vi ska stå ute på skolgården allihopa! Asså hur jävla dåliga är de på att planera egentligen? Allt dåligt drabbar oss i år. Segeltorpsskolan suger, jag vill bara byta skola!!

Så nu känns det lite bättre när jag har fått avreagera mig, haha :) En positiv grej i skolan iaf var att några av oss i klassen gjort planer på klassresan vi ska åka på snart. Vi tänkte supa ner Adam m.m. haha. Hoppas att våra planer lyckas! ;) Nu måste jag ta tag i pluggskiten igen...Over and out/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0