Lör-sön

Hej babes!
Lördags kvällen började med att jag träffade ellinore och daniela i skanstull. Vi skulle köpa dricka av en kille där, men tror ni inte jäveln skiter i att dyka upp? Suck! Men det löste sig ändå. När jag satt och väntade på tjejerna kom det fram tre utländska killar och började snacka med mig. Riktigt sköna grabbar, haha ;) Så vi följde sen med de till hallonbergen och fick köpa av en som de kände. Great!
Sen blev vi bjudna på fest hos en kille i enskede och det visade sig att yasmine, claudia med flera också skulle dit. Det var trevligt och kul hela kvällen där, förutom att jag inte mådde speciellt bra i slutet av kvällen. Tom mage och alkohol är ingen bra kombination! Men, men jag mådde mycket bättre senare. När jag, ellinore och daniela skulle åka hem hade daniela fått i sig lite för mycket så det tog sin lilla tid. I slussen blev det riktigt drama! Men det löste sig som tur var och vi fick hjälp av väktare. Sen fick vi sällskap hem av två schyssta killar och jag fick den enes visitkort, haha. Väl hemma hos ellinore vid tre tiden, slocknade jag direkt!

Sen idag då, åkte hem en snabbis så jag hann byta om till dansen och hade första lektionen street dans halv 4. Efter det hade vi en paus på en timme så vi kunde äta. Sen var det pardans. Riktigt kul var det! Vi har redan börjat repa inför julshowen (helt otroligt för kühlers som brukar lära ut danserna en vecka innan) Och just nu övar vi in en vals :) 
Nu har jag ätit middag och underbar äppelkaka med vaniljsås, mums! Ska plugga lite och sen krypa till kojs. Bye<3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0