Friday

Fredag idag, härligt! Det känns som den här veckan har gått jättefort. Jag och emma åkte till stan idag efter skolan. Vi tog en TF som emma så fint kallade det :p (Tub - fika) haha. Vi fick sällskap till östermalmstorg av sabines bror Marcus, en rolig prick. Sen gick vi in till sturegallerian, tittade runt i affärerna där och träffade även på Fernada inne på zara. Det var jättelänge sen vi sågs så vi bestämde att vi verkligen måste ses snart.
Nu har jag precis ätit tacos till middag, mums! Ikväll blir det en hemmakväll för min del, om inget annat dyker upp. Men det ska bli riktigt skönt faktiskt, har inte haft det på väldigt länge och jag är helt slut efter veckan. Ska ta en dusch, hoppa i mjukiskläder och sätta på en bra film. Mys! :) PUSS!

Kommentarer
Postat av: sabine

hahaha, min bror xD

2008-09-06 @ 11:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0