112

Halloj allihopa!
Nu ska jag snart dra mig iväg till dansen, idag har jag absolut ingen lust med det! Speciellt inte moderna dansen då det känns som man bara hoppar som apor, slår sig gul & blå och ska bli "ett" med golvet..haha, nä inte min grej. Har aldrig tyckt om modern dans och det gör ju inte saken bättre att  man har världens tråkigaste danslärare. Efter moderna har vi balett, så vi slutar halv nio. Imorgon ska vi ha skolfoto, och blusen jag tänkte ha på mig har fått en fläck som inte går bort..jävla skit. På fredag har vi spexfoto och våran klass har valt temat 112, alltså polis, ambulans, brandmän o.s.v. så jag har fått låna riktiga brandman-utstyrslar av fredriks kompis pappa Jörgen, som är deras hockeytränare men även brandman ;) hehe. Nu måste jag rusa till bussen! Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0