Paris förra året

För snart ett år sen på höstlovet var jag i Paris. Jag och mamma var där och fick bo hos hennes bästa barndomskompis. De hade en lägenhet mitt i det fina Paris. Åh, det var så mysigt! Vi åt gott på restauranger, gick på ett muséum och en föreställning. Jag tog också en streetdans lektion på en dansskola där vilket var grymt kul! Valde dock en lite för lätt nivå men det var skoj ändå :) En dag hyrde vi cyklar och cyklade runt genom hela staden. Dessutom gjorde vi de självklara sakerna som att besöka eifeltornet, mont marte, shoppa massvis och mycket mer!

Jag och mamma pratade om att åka dit igen. Men under höstlovet har hon mycket jobb och det blir svårt att hinna med. Så förhoppningsvis åker vi dit under påsklovet istället! Underbart :)

Bild tagen av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0