Nya skärholmen

Nämen tja. Nu är jag hemma en stund för vi har håltimme men ska snart tillbaka till skolan. Jag har bild med krigaren från irak och sen so med Britt innan jag slutar för dagen :) Idag har jag faktiskt varit på bättre humör, skönt! Senare ikväll har jag en balett och en jazz klass. Och jag som fortfarande har träningsvärk sen i förrgår..Jaja, imorgon är det invigning av "nya skärholmen". Kungen ska komma dit! Redan kl 10:00 börjar de dela ut 2000 goodiebags och hela dagen kommer det vara underhållning på olika scener och en massa erbjudanden i olika butiker och restauranger! Sen skulle det tydligen vara bloggerskor där också. Jag funderar på om jag ska dra dit under dagen, men då måste man ju skippa någon lektion från skolan?..inte så bra men jag får se hur jag gör. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0