Middag & föreställning

Hej hej!
Nu är jag hemma en kort stund för vi har håltimme. Det har blivit lite av en vana att bara skriva inlägg när jag har håltimme, haha. Men det är för att jag inte har tid någon annan gång. Idag ska jag in till sången direkt efter skolan, jag måste gå lite tidigare från sista lektionen för att hinna. Sen hämtar morfar upp mig efteråt så åker vi och äter, därefter ska vi se en föreställning som har premiär idag. Kommer inte ihåg vad den hette men jag berättar mer om den sen ;) Morfar får ju biljetter till premiärer och föreställningar till de flesta musikalerna i höst. Det är ju en fördel för mig också eftersom jag får följa med på det :) hihi. Nu ska jag slänga i mig lite lunch. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0