Måndag

Nu skulle jag egentligen behöva plugga matte men det vår vänta tills imorgon, jag har verkligen ingen ork. Igår kunde jag äntligen beställa mina efterlängtade ugg skor. Så de dyker nog upp på posten vilken dag som helst nu :) Dagen i skolan har varit jobbig, finns inte så mycket att berätta. Vi hade iaf orientering (Hata!) och efteråt gick jag hem och duschade istället. Men jag fick vänta på att komma in i badrummen för städerskorna var där, vilket resulterade i att jag kom för sent till nästa lektionen.. De sista lektionerna vi har på måndagar är såå onödiga. Eget arbete, klassråd och livskunskap där vi sitter och typ pratar om vad vi har gjort i helgen...boring! Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0