Kvällen

Det blev en filmkväll denna kväll. Jag och Emma tänkte först dra till stan och träffa några men vi orkade inte plus att det var helt dött i segeltorp. Så vi bestämde oss för att ha chillkväll med sex and the city filmen, fruktsallad och te hos henne :) När man är grymt trött efter veckan som gått är det riktigt mys. Träffade anton, odel, oscar, per och några i centrum på vägen hem, så jag pratade med de ett bra tag också.

Imorgon ska jag äta lunch med jenny var det bestämt, men nu skulle tydligen yasmine och jossan med också. Ju fler desto bättre, haha. Det blir kul att träffa alla tjejorna igen :) Vi ska väl planera lite inför höstlovet när lisa troligtvis kommer till stockholm. Sen hoppas jag på lite mer festligheter imorgon kväll ;) Godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0