Frisören

Tjoo, jag har precis kommit hem från skolan och ätit lite mellis. En fullkornssmörgås, ett äpple och en banan om ni vill veta ;) Nu har veckan gått så otroligt fort igen, men det är absolut ingenting att klaga på. I helgen är det festande som gäller! Ska snart åka iväg och klippa mig. Det ska bli så skönt att få bort allt slitet, iof har jag inte speciellt slitet hår men det är skönt att få det fräscht :) Men jag ska bara klippa topparna och klippa upp det så det blir nog inte så stor skillnad..jag ska passa på att fråga om de kan tvätta håret också, då får man sitta i deras nya massagestolar samtidigt, nice! Ikväll blir det festligheter, när jag har ätit middag ska jag prata ihop det med yasmine, amanda och amanda som har kommit till stockholm. Sen blir det utgång,
Puss &Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0