Duktiga jag

Hej igen! Jag har inte skrivit på några dagar nu men det beror på att jag inte har haft tid. Terminen har bara börjat med skolan och dansen och jag är redan helt slut! Jag är så stressad och ännu mer kommer jag väl bli..Dessutom har jag svårt att sova eftersom jag är så uppe i varv och har tusen saker att tänka på. Men den här dagen är jag ledig från dansen och slutade tidigt från skolan, så det första jag gjorde när jag kom hem var att få helkropps massage av mamma i över en timme och sen lägga ansiktsmask, så underbart skönt! :) Därefter har jag varit duktig och rensat ut, och fixat hela min garderob, good job! Har lagt ut några av de kläderna jag rensade ut på blocket och hoppas att någon vill ha de. Nu ska jag ta tag i min hemkunskaps uppgift, Tjollahej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0