Yees

Just nu sitter jag och tjafsar med mathilda vart vi ska åka och köpa godis, haha. Egentligen är det onödigt att jag följer med för jag ska ändå inte ha något, men jag kanske köper lite naturgodis istället ;) Dagen idag har varit rätt chill, kollat på film om världskrigen på so:n t.ex. Jag lovar att det kommer bli ett tredje världskrig snart! Jag känner det på mig, haha. 
Till middag har mamma köpt hem sushi till mig, mums! Min underbara moster kommer också hit ikväll och ska sova över, men de ska på en föreställning så jag får träffa henne senare tonight. För min del ikväll får jag se vad som dyker upp, ska nog träffa Emsson m.fl. Hoppas på något kul! :) Bye bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0