Idol kritik

Halloj, sången var kul, jag lär mig mer och mer varenda gång :) Nu när mammsen kommer hem ska jag få massage av henne, gud vad jag har längtat haha. Jag får till och med börja "boka in mig" hos henne så att det blir av. Min rygg är så lång men svag så därför får jag ofta ont. På senaste tiden när jag har ansträngt ryggen på ett visst sätt, får jag som kramp i musklerna och svårt att andas. Aj, aj! Men nog om det. Snart börjar idol igen som jag ska se. Men jag brukar aldrig orka sitta uppe och se vem som åker ut i omröstningen. Någon som jag stör mig otroligt mycket på är 16 åriga Johan. Han kan ju inte ens sjunga, har inte hamnat i målbrottet än och är allmänt jobbig. Jag blir galen på killen! /F


Kommentarer
Postat av: yasmine

HAAAN ÄGEEER JUE! så sjukt söt

2008-10-02 @ 21:22:27
URL: http://yasminea.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hell no!

2008-10-03 @ 16:20:01
URL: http://feliciabervik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0