Helt slut


Puh! Äntligen har jag kommit hem efter ungefär 3 timmars intensiv shopping, haha. Allra först åkte vi och hämtade mina nya ugg-skor från posten. Det blev ett par mörkbruna i kort modell. Hur gosiga som helst är de! Skorna är från Brandos.se. I Kungens kurva hittade jag en fin mysdress för endast 199kr. Men den fanns tyvär bara i storlek large så när de fått in flera storlekar ska jag köpa mig en :) Sen åkte vi till IKEA där vi köpte framförallt saker till mitt badrum. Jag kallar det mitt för det ligger precis utanför mitt rum och det är oftast bara jag som använder det. Vi köpte nya handdukar, dusch hylla, soptunna och lite andra smågrejer för att piffa till det. Nu kurrar min mage efter middag, ska gå och kika om det är klart snart :) Tjooohej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0