tisdag 13/5

Tjo! Har precis ätit lite lunch här hemma, ska snart sätta igång med pluggandet också. Jag sov hos älskling igår så tog bussen vid 8 tiden imorse till skolan. Vi hade so och sen matte. Mats var sjuk idag så alla lektioner efter 11 var inställda! Härligt, fast å andra sidan skulle jag ha velat gjort engelskaprovet så man har det gjort. Egentligen skulle jag ha varit matvakt idag mellan halv 11 och 13. Men det kändes ju jätteonödigt att stanna kvar bara för det, får säga att jag glömde bort det (a) Tror att jag ska ta en sväng till fruängen lite tidigare och sola också, innan jag åker till dansen. Vill ha tillbaka sommarvädret! PUSS!

 















Kommentarer
Postat av: yasmine

kan du upptadera din blooooooooogg! :)

2008-06-02 @ 10:21:40
URL: http://yasminea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0