1 Maj, födelsedag imorgon!

Gårdagen började på kvällen med middag hos oss med massa gäster, riktigt trevligt faktiskt :) Synd att inte yasmine kunde komma bara. Sen drog jag hem till cissi med emsson, malin, jessica, lollo och annie. Vi förade lite där och sen drog vi hem till någon Larsson i snättringe. Därefter åkte alla åt lite olika håll, jag och emsson åkte iaf tillbaka till torpet till Heiskanen. Där var det kul, snackade med många trevliga personer och så :) Senare följdes Emsson och jag en bit hem, några av gästerna var fortfarande kvar när jag kom hem så jag satt uppe med de ett tag. Även om jag tycker att valborg är så överskattat så var det ändå en helt okej kväll.
Idag har jag åkt med Emsson till skärholmen, hon köpte ett linne och jag köpte en present till martin, han fyller ju år den 11 Maj :) Men jag ska nog köpa en till present sen. På tal om födelsedagar så fyller jag ju 15 imorgon! (a) Hihi, även om det inte är lika roligt att fylla år som när man var liten så ska det bli lite skojigt. Idag fick jag ett par jättefina, hanky panky trosor av emsson, tack så mycket! :) Just nu sitter jag och väntar på att älskling ska ringa, ikväll ska vi ut med några andra, får se vad som händer :) Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0