söndag 9/3

Hej alla söta!
Idag hade vi street med två nya lärare, skitroligt! Men något som inte var speciellt roligt var att tiden har blivit flyttad så jag måste gå upp kl 8 varje söndag framöver :/ På pardansen hade vi ingen lärare så jag och ellinor gick till espressohouse och fikade och pluggade :) Myspys! Det blev väl inte så mycket pluggande men, men. Vi har iaf bestämt att vi ska gå och leta jobb på fredag. Skulle helst vilja jobba på något mysigt café men det är så himla svårt att få tag på något jobb..Nu ropar mammi att det är middag! Måste skriva min krönika och plugga so ikväll också :/ Men lite senare måste jag hinna träffa martin ett tag :) Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0