Snö och återigen snö

Hej hej!
Måndag idag, jag är tokförkyld och snön ligger fortfarande kvar! Åh, det känns som det aldrig kommer bli sommar igen! Och på tal om sommar var det ju bara jag och yasmine som hade bokat språkresan till malta det datumet. Så nu måste vi boka om resan antingen två veckor tidigare eller boka med något annat bolag. Palla!!
Jag orkar inte berätta om hela helgen men påskafton firades hos Filip med everybody. Målade ägg och frossade i påskgodis. Mums! Senare åkte jag och yasmine till sanna på lite krök. Trevligt, trevligt :) Igår tog jag en långpromenad med mamma och sen gick vi till frunken och solade lite (vilket resulterade i att jag såg ut som en kräfta i ansiktet). Kanske inte så smart att sola 25 min när jag inte solat på jättelänge :p Haha, jaja nu har väl det mesta gått över iaf. På eftermiddagen kom också martin och sen sov han över här :) Nu har precis mormor, farmor och christian gått. De var här på påsklunch och jag fick biokort och påskgodis :) Idag/ikväll tror jag det blir en hemmakväll för min del. Jag får se om jag har någon ork att göra nånting över huvud taget med den här förkyldningen :( Om inte annat ska jag iaf titta på So you think you can dance som har premiär idag. Jag känner några lärare från dansskolan som sökte dit så det ska bli kul att se :) Nu ska jag gå och fixa naglarna och ta en kopp té :) So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0