Sjukling

Halloj!
Ja, jag har ju varit väldigt dålig på att skriva på sista tiden, men jag har helt enkelt inte haft nån lust (a)
Jaja, jag har iaf varit magsjuk sen i söndags :/ Usch, fyfan vad jag hatar att vara sjuk, man stressar bara upp sig för allt man missar :S har missat skitmycket på dansen och i skolan. Har legat och pluggat typ hela dagen idag..och nästa vecka har vi ett jättestort franskaprov :/ Åh, varför valde jag ens franska?! Kommer ändå inte ha någon jävla nytta av franskan. Skulle valt B-engelska istället..Gaahh! Dessutom har jag inte träffat älskling på länge nu :/ <3 Och emsson gumman har jag inte sett på skitlänge :( Men jag ska inte vara allt för negativ (a) Jag mår faktiskt mycket bättre idag och har ingen feber längre, så jag hoppas jag är helt frisk imorgon :) Juste, idag har älskling snaggat sig också! (a) hihi, har inte sett det än men det blev säkert jättebra ;)
Sen måste, måste ni läsa yasmines blogg! Haha, shit vad jag garvade åt hennes inlägg om sjukhuset ;D haha, du är verkligen för skön gumman. www.yasmineA.blogg.se
Ikväll ska jag väl försöka plugga lite mer och kolla på Gossip girl :) Tycker att det är riktigt bra, men det är verkligen sjukt hur likt det är OC, kanske inte så jättekonstigt eftersom det är samma regissör till båda serierna men ändå..


Kunde de inte haft liite bättre fantasi med skådespelarna?

                



 


Kommentarer
Postat av: Sabine

HAHA du är så sjukt wannabe min blogg ;)

2008-03-07 @ 17:24:59
Postat av: felicia

haha, ja jag vet att du också jämförde de där förut men aja :p

2008-03-08 @ 11:54:17
URL: http://feliciabervik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0