saturday

God eftermiddag!
Igår var morfar och hans sambo Moni hos oss och åt lunch. Har inte träffat honom på jättelänge så det var kul :) Sen tjafsade jag lite med mamma p.g.a kvällen innan men det löste sig tillslut. På kvällen var jag och emsson hos lisafisa och sov över :) Vi träffades först i solna centrum och kollade en stund på hennes pojkväns fotbollsträning, men det var så jävla kallt så vi vi var tvugna att åka därifrån :p Vi tog tuben till fridhemsplan och gick och handlade middag. När vi kom hem till lisa gjorde vi iordning tacos och satte oss i hennes rum och tittade på let´s dance finalen. Myspys! :) Resten av kvällen låg vi mest och pratade och kollade lite på filmen kärleken checkar in. Känns som om vi har umgåtts hela tiden, riktigt rolig kväll tjejer <3

Idag vaknade vi typ halv 12 och jag och emsson åkte och mötte upp mamma i stan. Jag behövde verkligen nya träningskläder så det blev nya balettskor, mjukisbyxor och trikåer från Dans & Gym Shopen. Köpte också ett jättefint nagellack (a) Ikväll tror jag att jag ska träffa Martin men jag får se hur det blir :) Nu ska jag gå och ta en dusch och kanske få massage av mamma (?) skulle vara riktigt skönt iaf. Till middag blir det sushi, mums! :D Trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0