måndag

Hejsan!
Jag sa ju att jag skulle försöka bli bättre på att skriva blogg men det har inte gått så bra :p jaja, jag skriver lite då och då när jag känner för det :) Det är ändå inte speciellt många som läser bloggen men ni får gärna fortsätta läsa om mitt överintressanta liv ;)
Idag var emsson sjuk så hon var inte i skolan, vilket gör måndagar ännu värre än vad de är :( Vi har bara tråkiga lektioner och sista lektionen är idrott i juringe. Jag har verkligen stört mycket träningsvärk sen dansen igår plus att jag fick gå hem i värsta snöstormen :S Var det inte vår alldeles nyss? Fyfan asså..men när jag hade kommit hem och tagit en varm dusch och ätit lite så blev jag på bättre humör :)
Helgen var btw rätt så lungn. På fredagen efter skolan åkte jag ju först med ellinor till stan för att leta sommarjobb. Det gick rätt så bra, vi hittade några caféer som var intresserade så jag hoppas verkligen jag får nått jobb nu :) Sen på kvällen träffade jag martin efter hans träning och så sov han hos mig. Vi såg på Mr. and Mrs Smith och nån annan film som jag inte kom ihåg vad den hette :p På lördagen hade jag dans hela dagen och sen på kvällen fikade jag med emsson :) Myspys! Lite senare träffade vi också martin och några boys. Och igår gjorde jag väl inte så mycket mer än dansade hela dagen :p Nu har vi börjat repa till vårshowen! Det är typ den stressigaste tiden på året men roligaste också :) Nu ska jag äta middag. Bye bye!


Caffe Latte och blåbärsmuffin på coffehouse med emsson!
image100 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0