Work out

Nu måste jag verkligen sätta igång med min träning känner jag! På malta gick jag ut och sprang på morgonen två gånger med lisa och mimmi. Mer än så blev det inte för jag blev ju förkyld + att jag inte orkade gå upp 6 på morgonen :p Ska försöka träna lite varje dag nu framöver, får väl se hur det går ;) haha. Jag vill ju inte vara helt otränad när dansen sätter igång igen! Idag var jag ute och gick lite mer än 8 km och imorgon ska jag ta en sväng ut igen :) jag hade tänkt att jag skulle gymma framöver också eftersom jag har ett klippkort på gymet här i segeltorp. Ikväll blir det nog bio, mamma mia. Sen ska jag träffa Malin en stund efter middagen :) Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0