Örebro

Hello, just nu sitter jag med kusin amanda och hennes kompis robin och tittar på tv i vardagsrummet. Vi tre har varit hemma hos robin och svullat och kollat på film :) La familja kom hit igår, hela eftermiddagen låg vi vid deras pool och solade och badade ;) Nice! På kvällen drog jag och amanda på fest här hos nån 91:a som hette mario, det var rätt segt till en början men blev roligare under kvällen :) Haha, det blev en riktigt kul omgång av snurra flaskan (a)
Egentligen skulle jag ha åkt hem idag men jag stannar kvar till på söndag istället. Wihi! Då får jag ännu längre tid att umgås med mina bästaste kusiner. Jag fick ett par Armani jeans och en ny klänning från Ellos av min moster today, hon är så snäll hon! :) Dessutom hittade jag ett riktigt fynd på MQ rean, en LBD (little black dress) haha. Så jag är mer än nöjd! Nu orkar jag inte skriva mer, chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0