I´m back!

Hej alla söta!
Det känns som om jag inte har bloggat på år och dagar, men nu är jag tillbaka igen! Jag har precis kommit hem från språkresan på Malta. Det var helt otroligt kul kan jag ju bara säga! Den här resan har verkligen varit ett minne för livet och det är utan tvekan den bästa resan jag har åkt på! Jag åkte med Yasmine och vi bodde på global village (ett student hotel) i St Julians som är feststället på malta. På de tre veckorna vi var där har det hänt så mycket galet roliga saker, jag vet inte var jag ska börja, haha. Men när jag har fått alla foton av alla andra så ska jag lägga upp de bästa och skriva vad vi har varit med om :)

Jag kan ju börja med att berätta vad jag har gjort de senaste dagarna iaf. Jag kom hem på onsdag klockan 5 på morgonen. Jag fattar inte hur man kan uppskatta ett vanligt kylskåp med svensk fräsch mat och sin egen mjuka säng! Haha. Jag kastade mig i sängen och sov till 12 tiden. Gjorde inte så mkt på dagen förutom att packa upp och tvätta o.sv. På kvällen kom Yasmine och hennes familj på middag. Yasmine och jag hade planerat middagen i minsta detalj vad vi ville ha. (Efter tre veckor med friterad mat, maskätna tomater, äckligt vatten m.m är man rätt sugen på vanlig mat) Jag trodde helt seriöst att jag skulle spricka för jag åt så mycket till middag.
Igår åkte yasmine till italien i två veckor, du kommer bli ännu mer neger än vad du redan är!
Igår åkte hela familjen till farmors landställe för hon har fyllt 79, grattis! Vi åt jättegod lunch och farmors bullar, mums! På kvällen träffade jag emma, äntligen :) Shit vad jag har saknat dig gumman! Hon åt middag här och sen tog vi ett glas vin som jag hade köpt med mig hem från malta, resten av kvällen satt vi och pratade och kollade på sex and the city. Myspys!
 
Idag vaknade vi vid 12 tiden och gick upp och solade lite efter frukosten. Jag känner att jag vill bli brunare men jag har nog aldrig varit så här brun förut :p Sen åkte vi till skäris för att köpa lite småsaker och så klippte jag topparna. Nu ikväll ska jag nog komma förbi henne efter middagen igen. Jag har inte heller träffat martin än, för han är på cup. Jag saknar honom så mycket men det verkar inte som han gör detsamma...

Nu ska jag äta lite middag, jag längtar redan tillbaka till Malta!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0