Hoomme

Nu har jag kommit hem igen. Tåget blev försenat mer än en timme och jag fick sitta bredvid en illaluktande gubbe men tillslut kom jag iaf hem! Hur som helst så har jag haft grymt kul därborta. Speciellt med min tre år äldre kusin Amanda. Haha, hon är nog den skönaste människan som finns. Får mig jämt att skratta :) <3 Igår var vi på fest hos hennes kompis och det blev en lyckad kväll. Det bjöds på massa drinkar och shotar så det räckte och blev över, haha. Hade riktigt trevligt iaf och vi tog en taxi hem vid 3 tiden, somnade nästan direkt när vi kommit hem.
På torsdag ska jag och några fler malta-tjejer åka ner till Lisas landställe i Fjällbacka. Åh, vad jag längtar! :D Vi stannar tills på söndag. Yeah!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0