Fika med Aller

Tjenare! Imorse gick jag upp vid tio-tiden. Det regnade ute såklart men jag hade ju bestämt att gå ut och gå innan frukost så det gjorde jag ändå :) Tog en dusch och fixade mig iordning och åkte med mamma och handlade lite smågrejer. Vid 3 tiden mötte jag upp Alexandra i Liljeholmen. Det var jättelänge sen vi träffades så det var superkul! :) Vi gick och fikade på ett ställe vid gamla brogatan. Jag fick också med mig hem ett stärkande nagellack, nagelfil i glas och en armlös bh. Ikväll ska jag nog träffa emsson. Hon och malin åker ju till Grekland, Kefalonia imorgon så då ville alla tjejer säga hejdå. Åh, jag vill också följa med! (a) Orkar inte med det här skitvädret. I´m gonna miss you! Imorgon på morgonen bär det av till landet i Ågesta med familjen. Vi är där till onsdag och på torsdag åker vi till kusinerna! ;D Jag bloggar säkert lite därifrån när jag har tillgång till dator! Ha det så bra, så hörs vi ;)

Alexandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0