Bye!

Hej hopp! :)
Igårkväll bestämde jag och ellinor att vi skulle fika inne i stan. Vi satte oss tillslut på Espresso House vid stureplan :) Mys! Senare ringde hennes kompis Igor och ville att vi skulle komma till Tanto där det var lite folk. När vi kom dit vid elva tiden var  Amanda Franzén och hennes pojkvän m.fl där som kände Igor också och som jag har träffat tidigare, lite skoj :) Vi var där ett tag och rökte vattenpipa och vissa drack lite sen gick alla till Skinnis en snabbis för att möta några andra. När jag och ellinor kom hem till henne, slängde vi oss ner i sängen och tittade på filmen Troja innan vi somnade.

Nu kurrar min mage rätt så rejält, så ska kolla om det blir någon middag snart :p Senare tror jag att jag ska träffa Emsson, Malin, Lollo och Cissi eftersom E&M precis kommit hem från Greece! :) Hoppas på det iaf, PUSS!

(+Mimmi) Fjällbacka, here we come!

Kommentarer
Postat av: melinda

den där e å m är säkert jättebruna nu när dom vart i grekland :D själv är man vit som en jävla snögubbe haha

2008-08-01 @ 21:07:31
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0