Pallar inte!

Hejsan svejsan! Dagen har väl rullat på som vanligt och inget speciellt som hände. Det är sjukt vad mycket läxor vi har nu! Matte, svenska, engelska, franska och hemkunskap...tog ledigt från dansen idag för att hinna med allt. Men sen har jag inte direkt någon större lust med balett idag heller (a) Så det är väl det jag kommer sysselsätta mig med idag :/ Orkar verkligen inte!  Sen ska jag nog ringa till Café Piccolina där jag praoade. Skulle fråga om jag kunde få jobba där nu på påsklovet och sportlovet så man tjänar ihop lite casch ;) Under dagen kom jag på att jag hade namnsdag igår! Haha, glömmer alltid bort det :p
Nu blir det inte roligare än såhär. Haha. Nej men jag ska försöka göra lite nytta!
/F

Kan bjuda på lite ögongodis iaf :D


    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0