onsdag

Hej hej! Kom precis hem från skolan och hemkunskapen som var sista lektionen. Min och ludvigs falafel vart bäst ;) haha. Idag var inte emsson i skolan för hon var på sjukhuset. Nu måste hon äta antibiotika och allt :/ Stackars gumman! Idag har ju ju egentligen dans men jag vet inte om jag ska åka..isåfall tittar jag bara på :p Jag är ju fortfarande lite förkyld och vill inte bli ännu sjukare :/ Idag måste jag också plugga lite på so:n. Har ju redovisning om naturgeografi imorgon och på fredag :/

Igår kollade jag på gossip girl som började på femman. Alla har ju pratat så mycket om det att det är så bra så jag var tvungen :p Verkar riktigt bra faktiskt! Så jag ska väl börja titta på det nu, tror jag :)

Måste bara säga att jag stör mig riktigt mycket på en viss person! Så omoget att du håller på som du gör.

Nu ska jag ta en kopp te och en macka :)
Pusspuss!

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0