måndag

Jag stannade hemma idag, vaknade vid sjutiden imorse och sa till mamma att hon skulle sjukanmäla mig. Hade nämligen inte sovit mer än drygt 4 timmar eftersom jag hade en sån jävla mensvärk som höll mig uppe halva natten! Efter det somnade jag om och gick upp vid halv 11 igen. Finns verkligen ingenting att göra här hemma på dagarna förutom att sitta framför datorn. Jag tänkte att jag skulle plugga lite senare...om jag orkar :p
Senare idag har jag bokat tid hos frisören :) Ska nog bara klippa topparna och klippa upp det lite mer. Tänkte också att jag kunde åka in till stan lite tidigare för att kolla runt efter nya kläder. Vi får väl se vad jag hittar :)
nej nu ska jag kika om det finns något roligt på tv och sen ta en dusch och fixa mig iordning. Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0