Helgen

Halloj!
Sitter just nu och dricker te med ett par tofflor på fötterna som mamma har köpt. Det är typ ärtor (?) i dem och man kan värma dem i micron. Haha det är tydligen jättebra för fötterna ;)
Förlåt att jag är så dålig på att uppdatera bloggen :p Känns som man tröttnat lite på det här..Jaja, kan ju berätta lite om helgen. Den här helgen har varit både rolig men sen har det hänt en väldigt tråkig sak också..vill inte skriva mer om det.

I fredags var jag, amanda, evelina, yasmine, vendela och julia på fest inne i stan med grabbsen :D Efter allt som hänt var vi lite nere ett tag men bortsett från det så var kvällen riktigt kul! :D Blev en hel del kärleks-prat med sebbe och evelina också ;) haha.
Igår skulle jag ha dans men jag hade ont i halsen, så jag hoppade över den. Istället drog jag in till stan och fikade med viktor och sebbe. Yasmine skulle ju kommit hon också men seg som hon är blev det inte så ;D Lite senare mötte vi iaf yasse, evelina, claudia och emil. Vi hade tänkt att vi skulle se I am legend men det var smockfullt på bion och helt slutsålt på nästan alla filmer! Tillslut blev det iaf Förtrollad ;D haha. Jag själv tycker faktiskt den var jätterolig (a)
Sen idag har jag inte gjort så mycket förutom att jag åkte till dansen. Jag var bara med lite i början pg.a min hals som gjorde bubbelt så ont idag :/ Usch, hoppas jag inte blir sjuk nu igen...

Hoppas ni haft en trevlig helg allihopa!
Puss <3

image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0