Godkväll

Dagen idag har gått rätt så fort tycker jag. Vi hade som sagt en liten sovmorgon och sen var det franska, lunch, engelska, svenska och musik. Det är sjukt vad mycket läxor vi får nu direkt efter lovet! Efter skolan gick jag hem och har suttit och pluggat i stort sett hela eftermiddagen, kul!...noot. Bland annat är det en bokanalys vi ska skriva..suck! Men jag har iaf hunnit med det mesta nu så jag är nöjd :)

Måste klippa mig snarast :p Tror jag bara ska klippa topparna och klippa upp det. Om frisören har tid imorgon åker jag nog och gör det då ;) annars får det vänta tills nästa vecka.

Imorgon har vi en ännu längre sovmorgon, till kvart över elva :D men jag ska nog ändå sussa snart.

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: malin

lyckos er som har sån lång sovmorgon!! :P

2008-01-10 @ 08:44:44
URL: http://www.maalwin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0