Café Fresco

Hej igen :) Kom hem för ett tag sen och sitter och lägger till lite ny music på mobilen :) Dagen idag var rätt så seg. Först hade vi matte, svenska och håltimme. Sen rullade väl dagen på som vanligt med no och so. På so:n var det några som redovisade om naturgeografin men eftersom jag kände mig långt ifrån förbered så skulle jag få göra den imorgon istället. Efter skolan gick jag hem en snabbis och gjorde en fruktsallad som mellanmål. Lite nyttig måste man ju vara! ;) Och sen åkte jag in till Café Fresco inne vid stureplan. Skulle fråga om jag kan jobba där under sportlovet och påsklovet, så jag pratade lite med killen där och lämnade in mitt cv. Dom skulle höra av sig nästa vecka. Hoppas verkligen att jag får jobbet! När jag var där träffade jag också på fernanda :) Ska försöka plugga lite till redovisningen snart. Sen tänkte jag också fixa och måla naglarna lite senare. PUSS!



Kommentarer
Postat av: MyBaby

Lycka till med jobbet, verkligen! Jag borde också kämpa lite för att få jobb. :)

2008-01-31 @ 20:11:37
URL: http://MySweetBaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0